Verfasste Forenbeiträge

Ansicht von 4 Beiträgen – 1 bis 4 (von insgesamt 4)
  • Autor
    Beiträge
  • als Antwort auf: Hoe is het bij jullie gemaakt? #91414
    NTGBond
    Teilnehmer

    20 leerlingen (Etten-Leur, Noord-Brabant)
    Gemiddeld: 25,4
    Hoogste: 35
    Laagste: 15

    als Antwort auf: Vraag 27 (wanneer gaan stroomkabels in zee stuk?) #86577
    NTGBond
    Teilnehmer

    Als ‚woeste zee‘ al goed is, zie ik zeker geen problemen met bovenstaande antwoorden.

    als Antwort auf: vraag 6 (huiswerkvraag in chat) #86576
    NTGBond
    Teilnehmer

    Geen antwoord is geen antwoord, daar bestaat verder geen twijfel over.

    Je kunt ‚onzinnige berichten‘, ‚opschepperij‘, ‚privé-opmerkingen over waar iemand is/wat iemand doet/etc.‘ in mijn ogen goed rekenen, zolang er maar geen verwijzing wordt gemaakt naar een mogelijk antwoord op de inhoudelijke vraag van Szilard.

    ‚Geen goed antwoord‘ of ‚geen serieus antwoord‘ of iets in die richting is dus sowieso fout.

    als Antwort auf: Hoe is het bij jullie gemaakt? #86575
    NTGBond
    Teilnehmer

    Even weer in het kader van context. Ik werk op een VMBO-school in Etten-Leur (Noord-Brabant), dat is toch weer wat anders dan hartje Limburg, hé? 😉

    Ik heb twee clusterklassen, waarbij veel leerlingen zonder motivatie leerjaar 4 met Duits begonnen, aangezien de keuze tussen economie en Duits er eentje tussen ‚Not und Elend‘ was voor ze.

    Cluster 1 scoorde gemiddeld 21,7 punten, veel leerlingen uit deze groep waren al snel klaar en vonden het allemaal wel best met de duimregeling (laagste 13, hoogste 35).

    Cluster 2 was wel een stuk gemotiveerder en kwam gemiddeld op 25,6 punten uit (laagste 15, hoogste 37). In deze groep waren er ook nog eens 3 leerlingen met een score van 36.

    Ik vond het examen redelijk vergelijkbaar met dat van vorig jaar, dus ik hoop weer op een n-term van om en nabij de 1,5, maar ik vermoed dat deze wel iets lager komt te liggen, zeker gezien de door jullie doorgegeven gemiddelde scores.

Ansicht von 4 Beiträgen – 1 bis 4 (von insgesamt 4)