Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Autor
    sandraE
    Teilnehmer

„rondzwervende afval “ goedkeuren?
    Ik twijfel. Want naast het artikel dat ze heeft gelezen, is „rondzwervende afval“ wel ook een reden.

gabrielle
    Teilnehmer

Ik snap het, maar ik zou deze zelf niet goed rekenen, omdat de zin voor „Außerdem….“ gaat over dat er weliswaar geen afval op de straat ligt, maar men het wel produceert. En de leerling het dus begrepen heeft als dat er afval op straat rondzwerft, terwijl dat niet in deze alinea staat.

Dan kom ik gelijk op een antwoord van een leerling waar ik over twijfel. Namelijk dat er geen afval op straat ligt, maar men het wel produceert en zij daar verandering in wil brengen. Hij heeft de vraag dus wel begrepen en ik neig naar het wel goedrekenen, maar wat vinden jullie?

sandraE
    Teilnehmer

In jouw geval zou ik het goed rekenen . Zij wil verandering in brengen.

frauhering
    Teilnehmer

Een leerling heeft geschreven: de afval die we dagelijks produceren. (zonder te benoemen dat ze iets eraan wilt veranderen) Ik twijfel.

joke
    Teilnehmer

@frauhering. ik zou die zelf niet goed rekenen

Arjan
    Teilnehmer

Die zou ik gewoon goed rekenen hoor. Hij blijkt het uitstekend begrepen te hebben.

Arjan
    Teilnehmer

Niet goed rekenen. De wil tot verandering of er iets aan willen doen moet uit het antwoord blijken.

Frohlich
    Teilnehmer

Wat vinden jullie van: „Het plastic probleem, dat iedereen plastic in de natuur of op de straat laat liggen of gooien“. Er staat juist in de tekst dat het gaat om wat we produceren en niet om wat er op straat ligt. Ik neig naar fout.

Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.