Startseite Foren ==> Eindexamenforum 2024 <== VWO 2024 – Tijdvak I Mijn mening over dit examen

• Dieses Thema hat 6 Antworten sowie 7 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 6 Monaten von YvonneS aktualisiert.
Ansicht von 7 Beiträgen – 1 bis 7 (von insgesamt 7)
  • Autor
    Paul Goossen
    Administrator

Niveau? Lengte? Textkeuze?

Pablo
    Teilnehmer

Wat mij betreft alles ok, zeer hoge score, nog nooit gehad in mijn 38-jarige carrière.
    Benieuwd wat nu met de N-term gedaan wordt en wat de consequentie voor het volgende schooljaar zal worden.

Rob de Boer
    Teilnehmer

Een examen dat, overigens net als vorig jaar, prima te maken was, al zat er veel leeswerk in, met name veroorzaakt door de vraagvormen. De teksten waren interessant en niet al te moeilijk. Een zeer makkelijke literaire tekst zat erin, waarbij het 4-punters regende bij de kandidaten.
    Bij ons zat ongeveer de helft van de leerlingen tot het eind, de eersten waren weg na 1 uur en drie kwartier.
    Ik ben tevreden! (en hoop op misschien 0,3 als N-term)

Christine
    Teilnehmer

Dit examen was echt heel goed te maken. De thema’s van de teksten waren interessant (ook volgens de leerlingen) en de vraagstelling was helder. Sommige vragen waren wel weggevertjes.

• Diese Antwort wurde geändert vor 6 Monaten, 1 Woche von Christine.
    NvLith
    Teilnehmer

Het examen bestond uit veel leeswerk, soms voor weinig punten. Kritische noot is wellicht dat de openingsvraag toch behoorlijk tricky bleek bij een (relatief groot) aantal leerlingen. Het zwaartepunt van het CE lag bij tekst 8/9. Deze teksten waren goed te doen. De tekst met de Pilzen vond ik wel lastig en dat hoorde ik ook van leerlingen terug.

Ook wel enkele leerlingen die niet op tijd klaar bleken te zijn door het vele leeswerk. Ik hoop op N-term 0,3. Dat zou wel recht doen aan dit examen.

Perfumeteacher
    Teilnehmer

Ik vond het examen ook goed te maken Vraag 1 hadden veel leerlingen fout en ik vind dat vraag 40 weer veel stof tot discussie kan geven. Met name het onderdeel over de manier van formuleren over de pauze en het op tijd naar huis gaan

YvonneS
    Teilnehmer

Op zich goed te doen qua leeswerk. Wel jammer voor de langzame lezers dat veel punten nog aan het einde gescord konden worden. Had wel ook leerlingen die het ondanks extra tijd niet af hebben gekregen.

Ansicht von 7 Beiträgen – 1 bis 7 (von insgesamt 7)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.